torsdag den 2. december 2010

1 December og blå risengrød

1. December skal man altså have risengrød - I år blev den blå.. Hvorfor? Bare for sjov. 
Hvem synes ikke det var sjovt? Farmanden..Og Mynthe, men hun kan heller ikke lide risengrød. 
Faster Nanna og jeg selv synes det var mægtig sjovt! 

Første morgen med Julesok, Mynthe åbner pakken i sofaen, en sangbog med nogen af julens sange.

Heldige mig, pakkekalenderen til mig fra Farmanden - også lidt af en tradition. 

Og endnu engang heldige mig. En Beauty kalender fra min mormor, og en kinder chokolade kalender (total favorit chokolade!!!) også fra Farmanden. 

Hygge med Faster Nanna og hendes gummistøvler inden sengetid.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Mmm.. den kinderkalender er altså ret god! Har også haft den.
    Min kalender i år er dog skrabekalenderen, den får vi altid af min mor :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D