onsdag den 1. december 2010

72 Pakker senere..






Først 24 hjemmelavede pakker til min mor, fordi hun har haft et lidt dumt år og har fortjent det. Hun har lidt svært ved at komme ud pga et dårligt helbred og en dum fod, så mon ikke en lille gave hver dag kan gøre December lidt sødere.

Dernæst den traditionelle pakkekalender til min Far - Det er vel ved at være 6. år nu tror jeg.
24 forskellige øl, særligt udvalgt til hver enkel dag. Velvidende om hvilke dage der er bedst eget til høje procenter og hvilke der er bedst egnet helt uden. Ja ja, det er en højere videnskab at få det til at gå op! 

Til sidst Mynthes 24 pakker til Julesokken, (den viser jeg frem senere). 
Hun er stadig for lille til at forstå det helt, men hun blev nu alligevel glad for den pakke i sokken i morges. 

En lille idé til jeres pakkekalender - Numre i trylledej, lavet med stempler. 
Det er nok for sent nu, men så kan I gemme idéen til næste år - jeg synes det ser sødt ud. Man kunne jo evt male dem og dekorere dem yderligere. 

Image and video hosting by TinyPic

16 kommentarer:

  1. Utrolig flotte pakker! Jeg har i år slått alle mine rekorder og har pakket 110 julekalendergaver! Men de bli slettes ikke så flotte som dine ;0)

    Trylledeig var kjemesmart! Ble veldig fint!

    Ha en super dag!

    PS: Har kreativ konkurranse og en GIVEAWAY på bloggen min om du har lyst å bli med

    SvarSlet
  2. Wow det ser godt ud. Supertjekkede pakker må jeg nok sige :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud, man kan se du virklig har gjort noget ud af det. Dine forældre er da ret heldige... :)

    kh S

    SvarSlet
  4. GUD, hvor overskudsagtigt! Og hvor er det flot pakket ind. Hvor har du de fine filthjerter med tal fra? Det er også en rigtig god idé at lave mærkerne af trylledej...

    Jeg har lavet krea pakkekalender til min veninde, hvor vi bytter i dag - og jeg blev færdig i nat. Så jeg har respekt for 3*pakkekalender...

    Lige nu kommer jeg altså også i tvivl om jeg virkelig burde have lavet pakkekalender til Ingrid. Jeg synes bare så nemt det blir til småtterier, så det er pt. blevet til adventsgaver...

    Og Karsten ville have elsket at få en øl-julekalender. Hmmm...

    SvarSlet
  5. Tusinde tak :)
    De blev begge veldig glade!

    De pink filthjerter er fra Søstrene Grene, ja hvor ellers? Heh.. Men de blev vidst revet væk!

    Mynthe er jo også for lille, det er nok mere mig der synes det er sjovt. Hun får også mest brugbare ting, som f.eks. hårspænder, sokker mm. Men der er da også lidt småting - dyr, armbånd, bøger mm. Men ingenting der som sådan er småtterier og ikke er værd at gemme ;)

    SvarSlet
  6. Hvor er du sød (og overskudsagtig). Glæder du dig ikke til at høre din mors og fars glæde og overraskelse?

    Jeg har lavet en til min ældste datter og hendes kæreste. Og så står den på adventsgaver til de tre yngste. Og de bliver handlet fra uge til uge - garanteret lørdag lige inden lukketid ;o)

    Klem

    SvarSlet
  7. Super idé med numrene i trylledej, og en bonus at de kan genbruges i flere år.

    Flotte pakkekalendre begge to.

    SvarSlet
  8. Hvor er det en god med nummerne i trylledej. Den vil jeg huske til næste år. Må jeg spørge hvor du har tallene fra ? er det stempler ?

    God onsdag.
    Vh Mette

    SvarSlet
  9. Ej hvor dum jeg er :-) Kan åbenbart ikke læse. Det er jo stempler :-)

    Vh Mette

    SvarSlet
  10. Sikke et arbejde du har lavet! Jeg håber pakkerne falder i god jord hos alle 3:)

    SvarSlet
  11. Hold da op! Det ser rigtig godt ud med de der numre i trylledej sammen med det brunepapir. Der er lige lavet et mentalnote til næste år :-)

    SvarSlet
  12. Jeg bøjer mig ganske enkelt i støvet for dit utrolige overskud. Hvor er det bare helt enormt sødt og betænksomt at du har lavet kalendere til din mor og far. Sidder lige o bliver en ganske lille smule flov over at min mor igen i år har lavet kalendergaver til begge mine børn + adventsgaver til både mig, min søster og vores kærester. Næste år er det vist hendes tur.
    Tak for en tiltrængt påmindelse om hvor fedt det er at gøre andre glade

    Smil fra Line

    SvarSlet
  13. Sikke en god idé med trylledejen... det må jeg huske til næste år :)

    SvarSlet
  14. Hold da lige fast hvor er det bare gennemført !
    Pakker selv 72 til mine tre børn og adventskalender til mine forældre (tilsammen) og ved hvilket arbejde det er... du oser af overskud og julehumør - så dejligt at se og fornemme Ü

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D