tirsdag den 7. december 2010

Nissefamilien i sofaen



Nissepigen Lise og hendes forældre.
Forældre nisseparret er lavet af (hold fast, vi kommer ud på en længere familie historie her..) min mors eksmands oldemor, flere år før jeg overhoved eksisterede.Nissemor kom til nogle år før Nissefar.
Nissepigen Lise er lavet af hans mormor, og hun er lavet specielt til mig - Jeg fik hende da jeg var omkring 8 år gammel, og hun har fuldt mig siden. Hun er bare så fin, ja ja, og med perler om halsen, det er der vidst ikke mange Nissepiger der har.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Nøøøj hvor hyggeligt....og sikke en skøn lille historie bag :)

    SvarSlet
  2. Ja det er nemlig en hyggelig lille historie - Og hvis det stod til mig så skulle historien ende så lykkeligt så der blev lavet endnu en lille Nissepige, til Mynthe. Men desværre er både Oldemoren og Mormoren til eksmanden ikke i live længere. Måske jeg skulle finde en anden der kan producere noget lignende;)

    SvarSlet
  3. De er faktisk ikke svære at strikke. Jeg kan huske at jeg har lavet et par stykker med min farmor, strikket efter en opskrift i familie journalen (mener jeg) måske findes den online?

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D