tirsdag den 7. december 2010

Selvforkælelse med mening.






Selvforkælelse - I stor stil!
Herhjemme er økonomien desværre ikke til at vi bare kan købe hvad vi ønsker os, men NU skulle vi forkæles! Jeg har længe ønsket mig Kubus stagen, men det er ikke lige den slags ting vi bruger penge på herhjemme.
Men.. Vi fik jo lidt penge for Basse, og de penge har ligget trygt og godt gemt væk, for de penge betød en del for mig - de skulle ikke bare skydes ind i dagligdagen, de skulle bruges på noget lidt specielt. Men hvad?
Farmanden og jeg har snakket en del for og imod omkring mange ting, og én af tingene vi kunne blive enige om var denne lysestage, fin og elegant i al sin enkelthed.
Jeg elsker den. Og fordi den er betalt med nogle af de penge vi fik for Basse betyder den bare så meget mere for mig, end hvis "bare" havde købt den.
Nu vil jeg fremover sende Basse en lille tanke hver gang jeg tænder et lys.
- Der er stadig en del penge tilbage, hvad de skal bruges på ved vi endnu ikke - så de bliver gemt væk lidt endnu, lige til vi ved, præcis hvad de skal bruges på.

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. det synes jeg simpelthen er så rørende! og en rigtig god ide!

    SvarSlet
  2. Tillykke med købet, kan godt forstå behovet for at bruge pengene på noget meningsfuldt og varigt.
    Stagen kommer du heller ikke til at fortryde at have brugt penge på, jeg har den både i hvid og sort og elsker den!

    SvarSlet
  3. God ide. Og du bliver så glad for den.
    Jeg elsker mine. Den sorte fik jeg i julegave for nogle år siden og den hvide vandt jeg i en konkurrence sidste år( for min økonomi er bestemt heller ikke til at jeg bare kan købe løs) Den hvide har jeg lige dekoreret med små stjerner og hjerter i ler. Se evt min blog.
    Man kan gøre så meget med den eller lade den stå i sin enkelthed.
    God 8.december dag

    SvarSlet
  4. Det var da en utrolig sød tanke!

    SvarSlet
  5. Rigtig god idé den den stage. Den blir du glad for. Jeg fik en i fødselsdagsgave for snart 3 år siden. Og jeg er stadig meget glad for min. Året rundt.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D