tirsdag den 21. december 2010

Julestress..






Normalt er jeg ikke typen der stresser, normalt er jeg ikke typen der klarer alt i sidste øjeblik, normalt er jeg ikke typen der glemmer hvad December egentlig går ud på.. 
- Det er dog heller ikke alt jeg har glemt, men det begynder så småt at glippe lidt med hukommelsen! 
Hold op jeg synes der er meget jeg skal nå, og endnu mere jeg gerne ville have nået. 
Som skrevet begyndte alle vores hektiske julerier allerede i søndags, og fortsætter helt til den 27 - så det er lige med at få husket det hele. Indtil videre går det ret skidt.. Jeg har først for én time siden pakket den første gave ind, ud af mange - som i seriøst mange! Jeg mangler allerede gavebånd og sikkert snart også papir. Jeg mangler en mandelgave til den 23. Og så ellers en masse andre småting - MEN, der er styr på alle gaverne (sådan da... - jeg venter på min kære postmand!!!) de skal bare pakkes ind, styr på spillepakker til 2 dage styr på diverse pakkelister så intet glemmes - forhåbentlig! 

Imorgen har Mynthe sidste dag i Dagplejen... Suk! Vi elsker vores dagplejemor, men pludselig fik vi tilbudt en vuggestueplads - som ellers er ret svært her i byen, vi besøgte den og Mynthe synes det var fantastisk! Det har været et rigtig svært valg for os, men der er en masse faktorer der har spillet ind og er skyld i at vi har valgt vuggestuen fremfor Conny. Det skal nok blive godt - Mynthe elsker at være der, de gange vi har været på besøg har Mor og Far været overflødige.. 
Nå men, sidste dag betyder jo hygge - Så jeg er igang med at bage boller.
Gaver skal der selvfølgelig også til, Julechokolade til Conny og en julegave - samt en lille afskedsbamse til hver af børnene. 

Fik jeg nævnt at der kommer gæster om 2 timer, hvor de første julegaver skal afleveres? (og at jeg i mellemtiden skal have hentet barn og ryddet op!)
- Jeg må hellere komme igang med den gaveindpakning! 

Har I styr på julen og alle julegaverne? 

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Phew, jeg kan godt forstå hvis du bliver lidt stresset. På med vanten og tungen lige i munden :-)

    SvarSlet
  2. Den (kære) julestress, kender det alt for godt - hukommelsen er af en eller anden årsag ikke længere så god som før man fik barn. Glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  3. Du er absolut ikke alene om at stresse :0) ... ikke at det sikkert er nogen trøst ;o)
    Jeg sagde så sent som i går i et temmelig opgivende tonefald - at jeg bare ikke synes jeg har styr på NOGET SOM HELST! Nåh men har fri i morgen og forhåbentlig når jeg (vi) det hele. Pøj Pøj med det hele, og rigtig glædelig jul.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D