onsdag den 8. december 2010

Første tur hos frisøren

(Det færdige resultat hos frisøren)


Det gik super, eller.. Mynthe ville ikke rigtig sidde stille - hun måtte lokkes med bolle, tegnefilm og Billedbladet, men så gik det da også nogenlunde! Håret.. Tjah, det er lidt for kort i nakken, i forhold til hvad jeg bad om - men hvad pokker, det vokser ud igen, og som frisør damen sagde, så er der nu grundlag for en rigtig flot hestehale inden alt for længe, helt uden baby-fe-hår. 
Og hun er da smuk, det synes hendes mor i hvert fald. Moren selv fik farvet bund samtidig - derfor mit mindre heldige udseende, dobbelt hagen behøver i heller ikke tænke videre over..

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Hun ser sød ud - også med sin nye frisure :-)
    Og hvor er du heldig at hun gider elastikker - min Lilje går helt bananas når jeg prøver mig med elastikker. Spænder går lige til nød og næppe ;-)

    SvarSlet
  2. Nårh til både mor og datter :)
    Det er smadder smart det blå du har i håret :) Og Mynthe - hun er da bare for lækker og dejlig!

    SvarSlet
  3. Så længe det er frisøren der klipper og ikke dagplejemoren (uden opfording!). Det vokser hurtigt ud igen, og de bliver så store at se på uden alt baby-fe-håret :)

    SvarSlet
  4. Hun er pyntemynthe dejlig. Tillykke med det nye hår. Jeg er endelig klar til min 2-årige får klippet babyfehåret af men nu vil faren ikke.
    kh
    Monika

    SvarSlet
  5. Haha, hvor sjovt, at hun kan lokkes med billedbladet - lidt kongelig har man vel lov at være, eller noget :-D

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D