fredag den 10. december 2010

Vinderne.. Hele 10 styks!

Hold da op! En gave for hver 5 deltagende var måske lige højt nok sat.. Jeg sagde til Farmanden at der sikkert ville være en 18 stykker der ville lege med når nu det var med så kort frist, men nej, hele 54 personer nåede at være med inden kl. 21 igår aftes. Det betyder at der er 10 vindere. - Fundet med hjælp fra random.org

Vinderne er.. 

Kommentar nr. 42 som er Quie
Kommentar nr. 15 som er Onkel Anne
Kommentar nr. 47 som er Bedste T 
Kommentar nr. 44 som er Christina
Kommentar nr. 17 som er Anne
Kommentar nr. 14 som er Sandra_Stillestund
Kommentar nr. 30 som er Barbara
Kommentar nr. 49 som er Anne Dorthe
Kommentar nr. 10 som er Sanni
Kommentar nr. 46 som er Lise Dupont 

Så hvis vinderne vil sende mig en mail (cn.joergensen@hotmail.com) med deres Adresse, så får jeg sendt et par ørestikkere afsted i næste uge. Tak fordi i ville lege med:)

Image and video hosting by TinyPic

11 kommentarer:

  1. Jubiii! Det var da en god en at gå på weekend på. Tak :-) Og tillykke til de andre!

    SvarSlet
  2. Jubii! Så sender jeg dig lige en mail:)

    SvarSlet
  3. Og det er også mig Anne, Anne! :)

    SvarSlet
  4. Årh ja, Onkel Anne....du er da født med en guldske i rø***! ;-)

    Du vinder jo nærmest alt :-)

    Tillykke til jer alle.

    SvarSlet
  5. Er det virkelig sandt!!!! Nøj hvor er jeg bare glad :0)

    SvarSlet
  6. Ejjj, mon det er mig Cristina som er den heldige, eller....??


    KH

    Cristina

    SvarSlet
  7. øv for mig... men synes da ellers det var en ganske udemærket idé med et par for hver 5. der deltager :)
    Dejligt for dig at så mange deltog i konkurrencen! Ser frem til næste give away ;)
    Julie

    SvarSlet
  8. Neeeeeiii, hvor er jeg glad. Endelig vinder jeg noget, og så endda noget så fint. Sender fluks en mail!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D