søndag den 12. december 2010

Bryllups tanker og skønne veninder



Én af grundene til at jeg fik besøg i denne weekend var blandt andet for at præsentere to af mine skønne veninder for hinanden. Den ene skønne veninde er nemlig så heldig at skulle giftes til sommer, og den anden skønne veninde er så heldig at være uddannet skrædder med speciale i kjoler.. (Behøver jeg nævne hvem der står for min kjole når (læs; HVIS!!!!) jeg skal giftes? Ej vel..) Nå, men de to skønheder skulle altså mødes og snakke kjolesnak - med mig på slæb, ihh altså.. Hvor er det bare vildt at sidde og kigge i bryllupsmagasiner, og hold da op hvor skal man tænke på meget!

Ja ja, om jeg skal giftes eller ej - så har man vel altid gjort sig lidt tanker.. (Stort smiiiil..)

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D