fredag den 17. december 2010

Eftermiddags udsigt, flere billeder, klovn og gaver..





Udsigten ud af soveværelses vinduet i eftermiddags ved 15.30 tiden - super smukt.
Dagplejemor Conny ringede Mynthe hjem med feber idag, allerede ved halv elleve tiden, jeg havde ellers lidt hemmelige planer, men de må udskydes. Mynthe har været lidt pjevset men ellers intet at mærke. Så Farmanden og jeg tillader os at tage ud og føjte lidt. Biffegrafen for at være helt præcis. Faster Nanna og hendes veninde kommer og kigger til Mynthe imens vi forhåbentlig griner r**** i laser til Klovn.
Jeg er ellers ikke særlig stor fan af klovn, jo jo det er sjovt, men jeg får det faktisk lidt dårligt når jeg ser det - sådan helt, ud ha, jeg føler med de mennesker - ja ja, jeg ved det er for sjov, men alligevel.
Helt ærligt, at piske en spastisk lammet i hovedet og derefter give hende julemands skæg på? Arrrrh er det ikke lige at synke lavt nok?

Da jeg hentede Mynthe, fik jeg en stor pose med hjem fyldt med pakker - til mig! (og andre...)
Hvor svært er det lige ikke at åbne dem? (Lige så svært som det er ikke at åbne min pakke kalender gave, som ligger og venter på mig til imorgen!!!!) Men bare rolig, jeg gør det ikke.
Desuden havde alle børnene i legestuen lavet hver et julehjerte og en julekugle til deres forældre, det er da sødt.. Elsker hjemmegjorde pakker!

Mynthe var da heller ikke så syg at vi igen igen igen ikke kunne lege med mors kamera, hun elsker det - lige så meget som jeg selv, men hun har nærmest også fået det kamera ind med modermælken!
Det bliver bare sværere og sværere at vælge hvilke billeder man skal bruge til julegaver.. Hvorfor giver man ikke bare en tom ramme - så kan modtageren jo selv komme og vælge netop det billede de synes er bedst! Se det var en idé - men måske en lidt kedelig gave at modtage juleaften.. Hmm...!

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D