torsdag den 30. december 2010

Julens Gaveregn

Smukt smukt lagkagefad til mig fra Farmanden, nu er det vel tilladt at spise mere lagkage? 
Musikinstrumenter, lysestage samt masser af spil. 

 Barbapapa bowlingespil - nok julens største hit. Skønt læder armbånd, Glasskål med låg til KitchenAid'en, og mere barbapapa

 Hotelophold til mor og far, FANTASTISK! Nøglering til Farmanden, Vinterstøvler til mor, samt en stor kähler vase

Skål fra Mynthe, BObles hest, super skønne sneakers til Mynthe, og verdens nok pæneste lysestage, til mig fra Mynthe - NØJ jeg blev glad. 

Et lille udpluk af vores mange flotte gaver, vi har fået her i Julen. Dejligt.
- Behøver jeg sige at blandt favoritterne er, Mynthes lysestage, lagkagefad og hotelophold?
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Dejlige gaver, tillykke med dem.
    Og ja, når man har så smukt et lagkagefad forpligter det da til at spise mere kage!

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig, lagkage er det sundt... Tror jeg nok ;o)

    Lækre gaver I har fået, specielt vinterstøvlerne, dem kunne jeg godt bruge!

    SvarSlet
  3. Sikken gavehøst. Dejligt:-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D