tirsdag den 8. februar 2011

Tandlæge, vaccination og sygdom






Første besøg hos tandlæge er veloverstået idag.
Tiltrods for de kun næsten 4 små tænder Mynthe har sig, klarede hun sig flot og fik meget ros. Dog har vi allerede nu fået en ny tid til tjek fordi hun jo er liiiiidt langsommere end andre til at få tænder. Men som tandlægen siger, så vokser de sig bare ekstra stærke nede i gummerne og holder længere i den sidste ende.
Mynthe fik en fin rød ballon med hjem.

Efter tandlægen gik turen til lægen for at få 15mdr vaccinen, kun lidt forsinket. Det klarede min seje lille pige i stiv arm, hun sad bare og kiggede og holdte med på sprøjten og sagde ellers ikke et pip - Sejt!
Hun fik Simba på låret og Simba i hånden og var så ellers klar til at tage hjem igen.

Og så skal der vidst lige lyde en hyldest til Farmanden, jeg ligger nemlig syg! Hold nu op jeg har det skidt..
Ondt i hele kroppen, ørerne især og ellers bare dum hoved-hals pine, rigtig influenza.
Igår blev han sendt i netto utallige gange efter diverse mærkelige ting - og ellers har han ageret enlig far de sidste par dage hvor jeg bare har ligget på langs. Dejligt med sådan en Farmand. 

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvor er de dygtige de tre.

    Glædelig tirsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Hvor er hun sej! - Og farmand med! Ham sender jeg en masse roser til. God bedring med dig, du skal være frisk til weekenden i det fynske :)

    SvarSlet
  3. Dygtig tøs:) Åhh ja 15 mdr.'s vaccinen, den er også på to-do listen her hjemme. Frida har bare ikke være rask nok til det endnu.

    God bedring til dig din stakkel:(

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D