torsdag den 17. februar 2011

Dagens klippe klister planer


Så blev Mynthe endelig rask og blev idag sendt afsted i vuggestue, hold op det var tiltrængt!
I sidste uge bad en af pædagogerne mig om at lave en familie bog til Mynthe, jeg har jo før lavet et fotoalbum til Mynthe i stof, men i vuggestuen skal de alle være lavet med samme udgangspunkt - så jeg fik udleveret nogle stykker pap som senere skal lamineres. Værsgo' - og ellers frie tøjler, og selvfølgelig skal Mynthe da have vuggestuens flotteste fotoalbum, ja ja det var det med den jantelovn!

Jeg må igang! God dag til jer.
(Og på forhånd undskyld til Morfar, Bedste T og "Onklerne" som er de skønne ansigter på billederne udover Mynthe, Farmanden og Mor her.)


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Åh, nu giver du mig dårlig samvittighed :D
    Jeg mangler også at lave en ramme til min datters børnehave.

    Jeg har også tanker om at gå lidt amok ... det må man gerne, ik ;)

    SvarSlet
  2. Ingen dårlig samvittighed - Du når det nok;)

    Man SKAL gå amok! Tihii..
    Ej, jeg har nu holdt det lidt i det beskedne, men stadig laaaangt flottere end de andres, hvis jeg selv skal sige det - og hvis man ellers må sige det! Heh..
    -Viser frem senere;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D