onsdag den 2. februar 2011

Allerede 1½ år..


Så lille og fin, og allerede elsket højere end noget andet. 
Idag fylder hun 1½ år og der er fuld fart på, hun er en stædig lille prop med sin egen vilje og et altid godt humør. Hun er pige med stort P, elsker pynt og kjoler. 

Tænk engang for præcis 1½ år siden, på det her tidspunkt, lå jeg med onde onde nytteløse veer på hospitalet og skreg "ikke kejsersnit, ikke kejsersnit".. Hun var lige så stædig som jeg selv var, så ud kom hun, dog desværre med en del besvær, men ud kom hun, og hun var helt igennem perfekt. 




Og man bliver jo altså kun 1½ år én gang, så selvfølgelig skal man da have balskørt på i vuggestue!

Image and video hosting by TinyPic

10 kommentarer:

  1. Hun er altså bare nuttet. Stort Tillykke.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  2. Hipp hurra :D de vokser raskt.

    SvarSlet
  3. Tillykke, ja tiden går hurtigt med de små :-)

    SvarSlet
  4. SÅ lækker hun er! Stort tillykke med hende :o)

    SvarSlet
  5. Tillykke med hende :) Hun er sådan en smuk pige :)

    SvarSlet
  6. Det er slet ikke til at forstå det går så hurtigt. Hun er vildt sød.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  7. Hold fast jeg elsker når du laver indlæg om din dejlige Mynthe... Og tillykke med hende.. Det hele går så hurtigt! Min lille Luna (niece) er lidt over 2½... og synes da lige hun er kommet til verden, lille bitte, som på det første billede af Mynthe! Åh hvor skal vi huske at nyde dem - ikke mindst som store tøser med skørt på... Hun er da bare for dejlig :)

    SvarSlet
  8. Hvor er hun da bare dejlig... Hvis jeg ikke var gravid, ville jeg da blive det af at især se på det første billede... Tiden flyver bare afsted, min dreng er lige blevet 2½, og synes lige han er kommet til verden...
    Stort tillykke med hende, og ja selvfølgelig skal man da ha balletskørt på i vuggestue når man bliver 1½ år..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  9. Hun er bare sød. Og vist lige så meget prinsesse pige som min Maria:-) Jeg har to drenge først og må indrømme, at jeg blev noget overrasket, da jeg fandt ud af at et barn på 1 1/2 år kan have en mening om hvad tøj hun skulle have på.... Herligt :-) KH Christina.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D