onsdag den 16. februar 2011

Kærligt had


Lige i dette sekund sidder Farmanden og bander og svovler mig langt væk..
Det hænder jo indimellem at jeg får en idé (læs; OFTE) og når jeg får en idé skal det helst være gjort igår.
Forleden fik jeg en ide, faktisk to. Så igår fik jeg min far til at hente en stor kommode til mig (tak kære far, du er en skat) og idag fik jeg Farmanden herhjemme til at hente et kommode-skrivebords-skuffedarius til mig, som er næsten 2 meter langt, ergo måtte han skille det ad da han hentede det, og nu sidder den arme mand og samler det igen, med en del besvær. Han siger at han aldrig gør det igen, men mon ikke det kun er til næste gang jeg beder ham om det? For han har godt nok kørt nogle ture og samlet en del ting for mig igennem de sidste mange år. Det er det der med kærligt had, han glemmer det lykkeligt indtil næste gang han står i situationen. Han må sgu elske mig!
- Faktisk har jeg ikke målt efter om det nu også kan være der hvor det er tiltænkt, så måske råber han endnu højere senere.. Det finder vi ud af!

Jeg viser billeder og fortæller nærmere om mine fund og mine idéer en af de nærmeste dage.
Elsker at gøre gode handler!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Det er lidt ligesom når man står på fødegangen 2.gang. Man havde lige glemt hvor ondt det gør med de der veer, og så bliver man mindet om det, men gø det jo gerne en gang til, man glemmer, bliver mindet om, glemmer igen....
    Søs mand du har!!!

    SvarSlet
  2. Utroligt ja!
    Men sådan er vi jo nu engang indrettet, i hvert fald de fleste af os;)

    ja han er mægtig sød, og sørme om han ikke selv er blevet rigtig glad for bordet;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D