fredag den 18. februar 2011

Tilbehør til din Kitchen Aid #1






Billede 1. Smækker lækker glasskål, jeg har den selv og knuselsker den. Der medfølger låg og måleenheder.
Billede 2. Kødhakker, Farmandens helt store drøm herhjemme.
Billede 3. Pølsehorn, ja ja, med nogle meter tarm kan du med hjælp fra kødhakkeren lave dine egne pølser.
Billede 4. Råkostjern, tre forskellige tromler, skiver og to slags strimler. Min store drøm.
Billede 5. Ekstra tromler til råkostjernet.


Og tjek så lige nogle nye lækre farver den er kommet frem i.. Ihh den er smuk i lilla.

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Smart tilbehør!
    Vi overvejer meget kraftigt at købe tilbehøret til at lave is. Vi vil helt sikkert komme til at lave ALT for meget til sommer.

    Glasskålen har jeg ikke set før - den er lækker.
    Køber du det på nettet eller i forretning?

    SvarSlet
  2. Ja den har jeg også et godt øje til, tænk engang med lækker hjemmelavet is til sommer:)
    Glasskålen her er købt i Magasin vidst nok, de forhandles i mange butikker men kan også købes på nettet.

    SvarSlet
  3. Jeg er også stor fan af KitchenAid. Fantastisk maskine. Jeg har selv glasskålen og råkostjernet. Når jeg engang får en større fryser skal jeg helt sikkert have isskålen.

    Hilsen Tanja

    SvarSlet
  4. jeg kan kun anbefale kødhakkeren, jeg har den selv og bruger den meget, især når vi skal have fiskefikadeller som vi altid laver fra bunden af friske fisk. det ene år kørte vi da også 30 kg småkød igennem kødhakkeren uden at den så meget som brokkede sig. fantastisk maskine, pølsehornene har vi dog kun fået brugt en enkelt gang

    hilsen Maja

    SvarSlet
  5. Hejsa :-)
    Ihh jeg sidder og skal vælge hvilken farve jeg skal købe min Kitchenaid i.... Synes det er så svært med de skønne farver der er.
    Jeg skal vælge mellem solgul, gul, lime, æblegrøn eller petroleum, det er de farver jeg er hel' vild med.
    Jeg laver om lidt en afstemning på min blog... Så følg endelig med :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D