tirsdag den 1. februar 2011

Briller - Hvilke synes du?


Altså, normalt viser jeg jo så absolut helst ikke billeder af mig selv, næhh ellers tak!
Men nu kunne jeg jo sådan set godt bruge lidt hjælp! Og det er ærlig talt RET svært at få jer til at bedømme briller hvis jeg dækker øjnene til.. Så here it goes - Mig på bloggen! 

Hvilke briller synes du?
Hmm.. Ved ikke om jeg synes nogen af dem! Måske har jeg en lille favorit selv, og så alligevel slet ikke.. 
- Beklager billedekvaliteten og de mange fedtede fingre på spejlet! 



Mynthe skulle da selvfølgelig også prøve briller..
Og læg så venligst lige mærke til at jeg ikke har sort tøj på! 

Image and video hosting by TinyPic

21 kommentarer:

  1. Uha, har netop selv idag betalt for et par briller, som så bliver lavet klar til mig. Det er svært at finde de rigtige synes jeg!
    Synes det billede i højre hjørne i farver ser rigtig godt ud!
    På billedet af dig og Mynthe klæder dem der dig også rigtig godt!
    Pudsigt at se billede af dig, hvor Mynthe dog ligner dig!

    Kh

    SvarSlet
  2. Geniale billeder :)
    Jeg synes at de brille Mynthe har klæder dig rigtig godt! - og også Mynthen for den sags skyld :)

    SvarSlet
  3. Hej Camilla,
    Jeg syns faktisk det var dejligt at se et par billeder af dig...:-)
    Mht. brillerne, så syns jeg helt klart dem i det øverste højre hjørne, de passer rigtig godt til dit ansigt...glæder mig til at høre hvad du vælger:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Jeg stemmer også for dem til højre :-)

    SvarSlet
  5. Stemmer også på dem til højre :) Så sød PynteMynthe er ;)

    SvarSlet
  6. Jeg er enig - de briller til højre:)

    SvarSlet
  7. Hmm.. den er ikke nem. Men tror jeg stemmer på dem til højre :)
    Julie

    SvarSlet
  8. Helt klart dem Mynthe har på ! - altså til dig. Det er de smalleste og de er bedre til dit ansigt. De runde, får dit ansigt til at virke rundere end det er.

    SvarSlet
  9. Dem til venstre er megaseje - sparker jeg lige ind, nu hvor der ellers var bred enighed :-)

    SvarSlet
  10. Dem til højre er svaret også herfra:-)

    SvarSlet
  11. Jeg stemmer også på dem til højre, øverst :-)
    - jeg syntes de er super fede til dig.

    SvarSlet
  12. Højre helt klart - meget komplimenterende til din ansigtsfacon (og ja, også den skønne Mynthe-pigen har på)

    God dag og held & lykke med brillevalget

    SvarSlet
  13. Jeg stemmer også for dem øverst til højre :-)

    Valgte briller i sidste uge, og overvejede også meget at lægge billeder online.

    SvarSlet
  14. Dem til venstre er super trendy, men når det så er sagt, syntes jeg altså også de er lidt nørdede... måske det der er trendy?!? Nej jeg ville nok gå efter dem til højre som lille pigen jo også ser fantastisk ud med ;-) De er super seje på en lidt 50ér agtig måde, og klæder dit ansigt perfekt!

    SvarSlet
  15. SKØNT i vil hjælpe!
    .. Højre er også min hemmelige favorit, så mon ikke det bliver højre;)

    SvarSlet
  16. Jeg stemmer også for dem til højre. Jeg er ikke så vild med den der dobbelt næse-ting.

    SvarSlet
  17. Jeg siger altså også dem som Mynthe har på

    SvarSlet
  18. Jeg synes også dem til højre klæder dit ansigt rigtigt godt, både med og uden pandehår - det gør noget godt for kindbenene.

    SvarSlet
  19. Dem Mynthe har på, er rigtig gode.
    Dem du har på, havde jeg i mørkegrøn i 70'erne. Så dem synes jeg også er gode - igen. (smil)

    Glædelig torsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  20. jeg stemmer på den rundebrille.... den er sej :) Og klær dig.. hilsen en der fælger med i din blog :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D