fredag den 11. februar 2011

Odense - Here I come!

Taskerne er pakket og senere idag tager jeg turen over til det fynske, nærmere betegnet Odense.
Jeg efterlader mand og barn hjemme, og skal have mig en rigtig hyggelig tøseweekend med en fantastisk veninde. - Behøver jeg sige at jeg glæder mig?

Sygdommen holdes nede med krasbørstige piller og den kan lige våge på at komme frem igen..
I håndbagagen er der pakket lidt læsestof, musik og lidt hæklegrej, mon ikke togturen kommer til at gå tjept.. (tjept - siger man overhoved det mere? hmm..)

Dejlig fredag til jer.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. I like it, i like it a lot! Rigtig god tur herned!

    SvarSlet
  2. Håber du får en rigtig god tur:)

    SvarSlet
  3. Nyd det!!!
    Og har du tid så smut da indenom KUnstfabrikken...

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D