fredag den 18. februar 2011

Organiseret dagligdag (med link)




Inden udgangen af 2010 købte jeg en af de dersens smarte "Family planner" - en kalender til hele familien, og jeg har da også brugt den, men.. og ja, her kommer et men! Vi er ligesom aldrig rigtig blevet dus. Rent ud sagt  irriterer den mig. Så nu har jeg fundet på noget andet, og jeg kan allerede mærke at det gør mig glad.

Jeg har nemlig downloaded denne skønne kalender helt gratis hos Helle der har bloggen Kreative Omgivelser. Helle lægger ofte nye skønne ting ud til fri afbenyttelse af alle os der ikke er helt så kreative på en computer. 

Nu skulle hverdagene gerne hænge sammen igen, og hver mand overholde sine aftaler. 
Og læg da så lige mærke til tegningen der viser Februar måned, skøn ikke? Så tag lige et kig på resten af månederne, de bliver bedre og bedre. 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Det fylder mig med SÅ meget glæde, at kalenderen bringer noget godt med sig. :) Tusind tak for de skønne ord, som du er så gode til at sætte sammen til inspirerende indlæg :) Meningen med at ligge ring ud til fri afbenyttelse er at bringe glæden videre, som jeg selv har ved tingene. :) Rigtig dejlig og glædelig weekend til dig og dine. :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D