lørdag den 19. februar 2011

Kaffekopper og "løssluppent" pigebarn


Fine gamle kaffekopper, 18kr for seks kopper.
Synes de er skønne, Farmanden vil helt sikkert hade dem, men de er allerede vasket og står pænt i vitrineskabet - så mon ikke der går en måneds tid før han ser dem, og til den tid bilder jeg ham bare ind at vi da har haft dem læææænge - og så kan jeg jo passende brokke mig over hans dårlige hukommelse.
Ja man kender vel sine små tricks ;)

I formiddags var Mynthe og jeg nede i centeret for at høre Kusine Rikke synge, hun spiller teater og de var ude for at gøre lidt reklame for deres teater stykke, Sommer i Tyrol, der spilles i hele Marts måned i Ramløse forsamlingshus.
Mynthe elsker at blive "sluppet fri" så hun løb glad rundt til alle mennesker og var efter en lille times løberi godt træt og klar til sin middagslur.





Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Nydelige kopper nesten gratis :)
    Og en skjønn pike ;)

    SvarSlet
  2. Super fede kopper lige mig:-). Det kan godt være vi ikke er mange fra Sjælland herinde:-), men det er nu en lille verden. Kusine Rikke har gået i klasse med min lillesøster på den skole hvor jeg er lærer.

    SvarSlet
  3. Tak:)
    Ja så er verdenen lille - Hvor pudssigt!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D