tirsdag den 15. februar 2011

Weekenden..





Togturen til Odense kan nogen lunde beskrives med disse få billeder.
På gåturen op til stationen snittede jeg lige min mormor med en buket tulipaner, hun havde nemlig fødselsdag i fredags. - Og inden dag stødte jeg på min mor i køkkenvinduet.. Ja ja, her er familien samlet på samme vej!
Egentlig havde jeg jo læsestof med, men faldt lige over Boligmagasinet.. (og se og hør!!)
Lidt hækling blev det også til, et lille armbånd i "værtinde" gave.
Alt i alt, dejlig weekend!

 HYGGE FANTASTISK VENINDE  
SLADDER FNIDDER KREATIVITET VARM KAKAO 
SHOPPING FILM FIGHT NIGHT SLIK LANGE GÅTURE
SOVE LÆNGE  FORKÆLELSE GOD MAD 
ALT FOR KORT WEEKEND


Dog sluttede den brat da jeg kom hjem til en syg mand og en meget syg og feberslatten lille pige.. Æv!
Hurra for Bedste T som passede Mynthen imens jeg tog på arbejde igår - En shoppetur til Fisketorvet med stor frokost, ja det er da en arbejdsdag der vil noget :)
Mynthe og jeg er hjemme igen idag, men hun er heldigvis i bedring.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D