søndag den 20. juni 2010

Weekenden der gik..

Pyntemynthens første par "sko" - uden sål vel og mærke!

Meget stolt!

To duer der havde forvildet sig ind i vores opgang - IGEN!!!!!
Farmand måtte ud og agere redningsmand igen igen..

Købt på loppemarked, En lidt for lille dukkeseng til Dukke Ullis - vi ønsker os en større og pænere

Fik denne søde bøjle gratis med i købet af dukkesengen - som jeg desuden fik for en flad 10'er!

Træt hund efter en laaaaang gåtur i hundeskoven

Dukketæppet - som langsomt skrider fremad

Madglad pige

Stadig helt og aldeles uden nogen form for tegn på tænder..

6 kommentarer:

  1. Hun er så sød (:
    Fine, fine sko i øvrigt!!

    SvarSlet
  2. Nej hvor er vores piger bare ens på mange måder.. Trine har også kun lige fået sin første tand i en alder af 10 mdr... Troede ellers at vi skulle ønske et gebis til hende til hendes 1-års fødselsdag.... Flot tæppe. Er ved at lære mig selv at hækle og tror også at et lille dukke tæppe vil være et af mine projekter i hækle-verdenen...

    SvarSlet
  3. Tusinde tak:)

    Det er sjovt når man finder ligheder hos hinandens børn. Mynthe har vidst ikke travlt med sine tænder - men jeg var også selv langt over et år før der kom skyggen af tænder hos mig, så måske hun har arvet det.
    Det er super nemt med et tæppe og et meget godt projekt for lige at finde rutinen:)

    SvarSlet
  4. Hvor er hun nuser!
    Og hvor er det nogle lækre sko, hvad mærke er det? Elsker sølvsko til små piger!

    SvarSlet
  5. Ih, hvor er hun fin :-)
    Min datters aller første par sko var også sølv. Det er simpelthen så fint til de små.

    Tusinde tak for min fine præmie i form af de ørestikkerne - de er så flotte, og har allerede haft deres debut ;-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Sådan et par sko er jeg på udkig efter til Frida. Kan kun finde nogle med lyserøde blomster eller andet tingel-tangel, og det skal det ikke være!! Hvor er Mynthes fra??

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D