fredag den 25. juni 2010

Mit livs nok bedste billede!

Er dette.. Som jeg netop har fået tilsendt som mms af nok verdens bedste dagplejemor - Conny!
Åh hvor er det altså sødt af hende - netop som tårene igen igen igen trillede ned af mine kinder bippede min telefon, og ind kom billedet - perfekt timing!

Dagplejen er noget rigtig lort - Mynthe græder og græder, helt utrøsteligt og græder faktisk nærmest fra hun kommer til hun bliver hentet igen!
Det er SÅ forfærdelig hårdt, og mig som ellers altid har svoret ALDRIG at gå fra et dybt ulykkeligt og utrøsteligt barn, bliver pludselig tvunget til det, meget imod min vilje.

Men hvor er det da bare skønt at se et lille smil på hendes læber på dagens udflugt med dagplejen - det fik smilet frem hos mig, og nu glæder jeg mig bare ekstra meget til at hente min lille pige, der nok stadig har haft en hård dag og er ked - men nu ved jeg, at der også er gode stunder i løbet af dagen, og det hjælper gevaldigt på min enorme hjertesorg!

8 kommentarer:

  1. Dejligt billede. Det lyder som om I har fået en rigtig god dagplejemor, der også ved hvor svært det kan være for forældrene.
    Håber det snart vender:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Åhh hvor kan jeg godt huske hvor svært det var :o) Hvor skønt at ha' en så opmærksom dagplejemor, det er da et fantastisk billede og hvor kan jeg godt forstå at du blev glad for det. Er sikker på at det snart bliver rigtig godt for både Mynthe og dig :o)
    KH Lotte

    SvarSlet
  3. Sikke en sød dagplejemor! :D Dejligt at vide at hun har det godt derhenne indimellem! Det tegner da i det mindste på fremskridt! :o)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et skønt billede - og sikke en sød dp mor.
    Jeg har også fået nogle billeder indimellem fra min søns dagpleje, og det er simpelthen bare guld værd, når man lige får en lille hilsen og kan se, at børnene har det godt og er glade.

    Håber det kommer til at gå fremad i dagpleje fra nu af.

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  5. Åh, hvor må det være skrækkeligt hårdt... Det var altså det jeg frygtede mest ved dagpleje starten.
    Men hvor er det dejligt at modtage sådan et billlede! Jeg bliver helt glad og lidt rørt på dine vegne. Dejligt at se hun ikke har grædt heele dagen i dag - det er fremskridt! Så betænksomt at dagplejeren at sende det til dig.

    Nu må I bare have en rigtig dejlig weekend sammen!

    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Dejligt med, om ikke andet, en lille succesoplevelse. Både for Mynthe og for dig. :)

    SvarSlet
  7. Åhh sikke et dejlig billede hun har sendt dig. Jeg har selv prøvet at gå fra et ulykkelig barn, som var nystartet i dp. Jeg gik selv hjem og stortudet mens jeg kun ventede på, jeg kunne hente hende igen.
    Hun elsker at være i dp nu og vinker altid farvel med et smil. Men det er så hårdt at se ens barn bundulykkelig...
    Hun er ellers en rigtig lille svske din lille Mynthe.
    SMIL fra Tenna

    SvarSlet
  8. Sikke en masse skønne og betænksomme kommentarer - tusinde tak, det varmer:)

    Dagen idag er gået MEGET bedre, så vi håber på bedring fra nu af:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D