tirsdag den 15. juni 2010

Genialt til kravlebørn!


Intet mindre end en fantastisk opdagelse gjorde jeg mig idag! Er SÅ glad!

Dagplejemor Conny spurgte idag efter regnbukser samt udesko til Mynthe.
Jeg er meget imod at proppe små sko på små børn, altså.. kravlesko osv er helt i orden, men jeg er af den opfattelse at man skal passe på de små fødder og passe godt på dem så de kan holde til en masse skridt i løbet af livet. Jeg vil derfor ikke komme Mynthes værdifulde små fødder ned i en sko med en hård sål før hun kan gå - og kravlesko duer jo altså ligesom bare ikke udenfor i fugtigt græs eller i en kold og klistret sandkasse!!

Så derfor er jeg bare fantastisk glad over mit fund idag - regnbukser med indbygget fødder i.. Det er altså bare så genialt hvis du spørger mig - som har et yderst aktivt kravlebarn.

Se meget mere her..

3 kommentarer:

  1. De er også geniale. Synes dog ikke, at mine har været helt vandtætte, men skidt pyt børnene har det alligevel sjovt og dejligt, og de beskytter mod det meste.

    SvarSlet
  2. Jeg har nogle med smæk og seler på. De er geniale fordi de går helt op under armene når de er små, og så sidder de som almindelig bukser nu hvor de er store og fødderne er klippet af!

    SvarSlet
  3. Min Liv har også et par. Vi er meget glade for dem. I vuggestuen gik der lidt tid før de fandt ud af, at man skulle hive dem helt op, men da jeg fik det sagt, blev de et kæmpe hit.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D