tirsdag den 15. juni 2010

Klokken 12

6 kommentarer:

  1. Ligner noget jeg kender, griner.

    Kh
    Monika

    SvarSlet
  2. Hehe.. En der har hygget?
    Hun ligner én der næsten selv er helt forpustet, over alt det hun har haft fat i ;-)

    Ang. hækling, så har jeg heller ikke fundet nogle opskrifter. Men forsøger at lave mine egne "as I go"..
    Kh Louise

    SvarSlet
  3. STOR-hygget! Sådan ser værelset ud hver dag faktisk, rydder ellers troligt op inden sengetid.

    Louise, jeg har fundet en super skøn bog med hæklet legemad hos en her i blogland, men den er på engelsk og det fatter jeg hat af desværre!
    Hvis du deler ud af dine opskrifter må du endelig sige til:)

    SvarSlet
  4. Det ser hyggeligt ud:)
    Jeg er helt syg med de runde, kulørte flet-kurve og leder desperat efter nogle lignende lige for tiden.
    Er du en af de heldige der fik fingrene i dem i Netto? Eller måske har du et tip til, hvor jeg kan få dem?

    SvarSlet
  5. Jeg var en af de heldige der nåede dem i Netto ja - det er faktisk snart et år siden, det var nemlig lige inden Mynthe blev født! Jeg er også vild med dem, de er super søde og gode til legetøjsopbevaring:)
    Jeg ved desværre ikke hvor du kan finde dem:(

    SvarSlet
  6. Ja det er længe siden de var i Netto, og det er ikke lykkedes mig at finde dem andre steder, ikke engang noget der ligner.
    Det er netop legetøjsopbevaring de skal bruges til hjemme hos os også:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D