tirsdag den 29. juni 2010

Feberbarn..

Så kunne Mynthe ikke længere slippe udenom.. Hun er ramt af sin første feber - og endda en ordentlig én af slagsen! Æv æv min lille stakkel..

Da termometeret fortsat steg og steg og til sidst sagde 40,3 (til trods for febernedsættende hjælpemidler), besøgte vi altså lige lægen til et tjek - Intet alvorligt, den må bare ikke stige yderligere og der skal kommes lidt væske i hende!
Hun vil hverken spise eller drikke - meget gerne sove, men har svært ved at falde til ro.. Nu sover hun, og vi håber det varer ved natten over - for jeg er TRÆT! (Og så selvfølgelig for hendes egen skyld..)

7 kommentarer:

  1. Det lille pus! Det er bare SÅ hårdt når de ikke kan finde ro. God bedring med hende.

    SvarSlet
  2. Øv da også :-( og så i den varme.
    Håber hun snart er frisk igen

    SvarSlet
  3. Det er bare så hårdt, når de små pus er syge:-(. God bedring med hende.

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring til din stakkels lille varmedunk.. håber hun snart er frisk og frejdig igen !

    SvarSlet
  5. GOD bedring med din lille pige...

    SvarSlet
  6. Stakkars, ikke noe kjekt å være syk :( Får ha god bedring så krysser jeg fingrene for at hun blir fort frisk igjen :)

    SvarSlet
  7. Åhh den lille stakkel. Men det er da helt godt gået, at det er første gang hun har feber syns jeg.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D