onsdag den 16. juni 2010

Er man gammel når man går i strikke klub?

.. Altså for at hækle vel og mærke!
Føler faktisk at jeg i aften pludselig trådte ind i en verden hvor jeg blev 40 år ældre..
- Og min krop med! Hold da op, jeg er øm i alle led og muskler og har en hovedpine der pænt beder mig om at gå i seng.

Men fik jeg så noget ud af det? JA!
Jeg har lært lidt nye hækle teknikker, så nu skal jeg bare igang med nålen herhjemme og øve øve øve. Mit mål er at kunne hækle ud fra fri fantasi, altså se noget og lave det uden en opskrift! Den rare strikkedame syntes jeg var dybt underlig, men ja da, underligt eller ej, selvfølgelig ville hun lære mig lidt tricks så jeg kan komme ordentligt igang med min nye hobby - Frestyle hækling - mon der er noget der hedder det?

I aften og imorgen holder min 60 + noget årige krop dog en velfortjent restaurations pause!

10 kommentarer:

  1. Nej man er da ikke gammel hvis man har en strikkeklub... Man er da bare med på moden.. Går selv i strikkeklub hver mandag, som går på skift mellem 10 tøser, super hyggeligt og udbytterigt...

    SvarSlet
  2. Aldrig :) det er den nye ungdom at hækle, strikke, patchworke everywhere :)

    SvarSlet
  3. hækling er da super hot!!
    og ja freestyle hækling har eksisteret læææænge.
    Har de fedeste bøger jeg har fået af min svigermor, og ellers støvet op forskellige steder, fra slut 60érne start 70erne, med dejligt "afslappet" fri-hækling. Jeg ælsker de bøger
    Stine:)

    SvarSlet
  4. Snyd! jeg vil også gå til hækling :o)

    SvarSlet
  5. Åh Stine - Nu bliver jeg nysgerrig! Hvad er det da for nogle bøger? :)

    SvarSlet
  6. Nul og niks og på ingen måde :)
    Man er bare kreativ og modig!

    SvarSlet
  7. Jeg kender fornemmelsen, at føle sig virkelig gammel før tid :)
    Jeg havde meldt mig til et 2-dages malerkursus hvor de andre kursister var minimum +30 i forhold til min alder - og de fleste endda endnu ældre = pensionister...

    SvarSlet
  8. Næh, så er man vist bare voksen :0)

    SvarSlet
  9. Sidder her og griner, du er altså sjov :)
    Din blog er blevet fin!

    SvarSlet
  10. Altså Altså Altså, har du nu været i hækle/strikkeklub uden mig? Det er jeg skuffet over. Men ja man føler sig lidt gammel i den forsamling dernede :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D