mandag den 28. juni 2010

Det var så den weekend!

.. Og æv hvor gik den stærkt!
Fredag var bare "hygge-hjemme" dag stik imod lørdagen hvor vi havde vilde planer..

Uden barn - Et helt døgn faktisk! (For første gang..)
Mormor passede, afskeden var hård og grådfuld men det klarede mormor hurtigt og ellers har de to vidst bare hygget sig.

Farmand og jeg teede os som vilde teenagere i Tivoli med turpas og øller med et vennepar som vi efterfølgende tog videre hjem til og grillede..
Søndag fortsatte "festen" hos os med grillede hotdogs på tagterrassen - dejlig weekend, bare alt for kort - og god første "sove uden barn" oplevelse!

Idag stod den jo på dagpleje igen.. Og sørme om det ikke har været en okay dag idag - SÅ dejligt! Ulykkelig da jeg gik, men hun var for en gang skyld til at trøste - de havde været på tur idag og det var gået SÅ godt - så Conny ringede og spurgte om vi ikke ville hente hende før frokost så dagen sluttede med et smil.. Så betænksomt af hende synes jeg, og forinden da ringede hun bare lige for at fortælle mig at det gik godt:)
- Hun har endda optaget en lille film af en glad lille Mynthe, bare for at kunne vise mig hvordan hun har det i løbet af dagen, har jeg nævnt at jeg elsker min dagplejemor? :)

1 kommentar:

  1. Det lyder son en rigtig dejlig weekend! Skønt!! :-)

    Og dejligt at det går fremad med Mynthe i dagplejen - det må være så dejligt for Jer alle sammen!
    Og hvor er det bare skønt med så sød og betænksom en dagplejemor!
    Kh Louise

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D