torsdag den 3. juni 2010

10 måneder.. (Igår!)

Puhh altså hvor går tiden hurtigt! 10 måneder gammel - kun 2 måneder til den første fødselsdag! Helt uforståeligt, min lille baby er ved at blive stor.. 76cm og små 10kg!

Hun kravler rundt overalt, rejser sig op af alt, kan selv sætte sig op, vinke, give high five og mange mange andre ting - efter hun er begyndt at kravle er det virkelig gået stærkt..
Men også for de blå mærker, i sidste uge fik hun sit første nogensinde, og i skrivende stund har hun ca. 10 tror jeg!
Der er fart over feltet og der skal helst ske noget hele tiden - selv om hun endnu er u viden omkring det, tror jeg hun glæder sig til at komme i dagpleje og få udvidet hendes lille verden..


4 kommentarer:

  1. Hvor skønt - dejlige billeder.
    Tror også, det bliver rart med dagplejen, og det lyder jo som et pragtfuldt sted.
    Tillykke med hende :)

    SvarSlet
  2. ...For en herlig prinsesse du har
    Skikkelig sjarmtroll

    Tiden går fryktelig fort..
    Skummle greier det der.

    Gratulerer så masse med tulla di:)

    SvarSlet
  3. Tillykke til PynteMynthen...
    Hun er simpelthen en skøn lille prinsesse...

    SvarSlet
  4. Tillykke med hende :o) ja de blå mærker har også indtaget Olivia's lille krop, og buler!
    Og omsider går det bare rigtig godt i vuggestuen, pyh...

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D