tirsdag den 15. juni 2010

Nu med dagplejebarn!


Så hedder det vel i princippet ikke længere baby? Eller.. I min verden gør det! Og i H&M's verden, deres børnetøjsafdeling hedder nemlig "Baby 50-86" og herhjemme er vi på vej op i størrelse 80, så i min (og H&M's verden er hun altså baby lidt endnu, basta!)

Idag stod den på dagpleje for første gang, vi skulle være der allerede kl 8, så Mynthe måtte vækkes hvilken hun ikke var raaaart meget for!
Vi var der en time og nåede både lidt mor-klynk og en ordentlig skramme på kinden, men sådan er livet som dagplejebarn vel? Det gik i hvert fald godt og imorgen klør' vi på igen.

4 kommentarer:

  1. Olivia er glad i vuggeren nu - og hun var der endda heeeele dagen idag :o)
    Hvor er det skægt at se Mynthes hår, det sidder fuldstændig ligesom O's - jeg har overvejet at klippe det lidt, men tør ikke helt.
    Det lyder da som om det nok skal gå godt i dagplejen, hvornår er det du skal starte job?

    SvarSlet
  2. Hej Ynglings Datter og ynglings Barnebarn
    Lyder fint lidt skrammer skal der jo til.
    Det skal nok gå.
    Tjek lige faste læsere 199 sejt

    SvarSlet
  3. Hej Gry, Dejligt med Olivia og vuggeren, er det ikke bare en smule vedmodigt at skulle aflevere? Åhh suk hvor jeg dog synes tiden går alt for stærkt! Ej, jeg er rimelig afklaret med det, havde tudedag sidste mandag og har ellers været ret ovenpå siden! Det skal nok gå!!
    Jeg skal først starte op igen den 18 August, så der er laaaaang tid til - skønt!

    Farmand, ja det er sejt!
    Skrammer kommer der jo nok desværre flere af - vi glæder os til at se jer på torsdag:)

    SvarSlet
  4. Jeg synes ikke det er slemt når hun er glad :o)
    Jeg skal starte d.30-7, suk...

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D