tirsdag den 12. januar 2010

Dagen idag..


Farmanden har fået ny iphone, så han er jo slet ikke i stand til at være børnepasser som han så fint siger det - Men det går nu meget fint med computer, iphone og baby! Og Mynthe synes det er mægtig spændende..

Dagen idag er gået med at møde diverse mødre med børn, som jeg har lært at kende igennem nettet, det var første gang idag jeg har været med i levenes live - det var bare super hyggeligt! Og Mynthe har også hygget sig rigtig meget.. Mons tro så meget, at vi i nat sover igennem igen?
- Mine forventninger holdt nemlig desværre ikke stik, i går nat kl 03, og i nat kl 05.. (troede ellers lige hun havde glemt alt om hendes nye vane, men neeej desværre!) ...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D