søndag den 10. januar 2010

Søndag..

I forhold til Mynthes sovevaner.. Ak ja! Igår var vi jo til faster Nannas fødselsdag - Mynthe blev lagt i seng ved 20 tiden og sov faktisk rigtig fint - Lige til vi skulle hjem, ja ja, og da vi så kom hjem var pigebarnet LYSVÅGEN.. Klokken 00!!!! Hende op, lege lege lege og spise spise spise - hun sov igen omkring kvart over 01, og var så igen lysvågen kl 8!
Det er virkelig underligt - den pige som normalt skal have minimum 12 timers søvn i træk om natten.. HÅBER håber håber det snart vender!
- Men har en god mavefornemmelse for i nat, så må vi bare se om den holder stik!

Dagen er godt nok gået hurtigt forbi min næse idag - Har faktisk ingenting nået synes jeg! Havde ellers planer om at finde symaskinen frem, men det nåede jeg aldrig.. Den har stået på lidt visitter rundt omkring idag, bla. hos mormor i morges imens lejligheden blev vidst frem! For første gang fik Frøken (mormors kattekilling) og Basse lov til at møde hinanden.. Frøken var MEGET nysgerrig og dominerende, imens Basse var nysgerrig, men med en enorm respekt og en lille smule frygt - Men det gik fint og helt uden problemer!

Lejligheden blev jo vidst frem idag - krydser stadig mine små fingre for at der snart kommer en køber, meeeeeen det er ikke boliger folk køber flest af lige fortiden - desværre!
"Køber" skulle se en masse lejligheder idag og ville så melde tilbage til mægleren engang i næste uge.. Men regner absolut ikke med noget, så seriøs var hun vidst desværre ikke! (Selvom man alligevel håber)


1 kommentar:

  1. Hej Mynthes mor

    Tak for kikket herinde - mange fine billeder af din lille charmetrold må jeg sige :-)

    Også tak fordi du vil være i min give away. Lykke til i trækningen.

    Ha en herlig tirsdag
    Hilsen Helle

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D