søndag den 28. april 2013

Psssst... Molo lagersalg!




Tænkte at andre måske også gerne ville vide dette, der har været Holly's her i weekenden - desværre kunne jeg ikke selv lægge vejen forbi og glemte alt om at dele det her på bloggen, beklager.

Molo havde Mynthe rígtig meget af da hun var mindre, nu er det mere begrænset - et par bluser og ellers bare fleecer, softshell og overtøj. Deres tøj passer efter min smag nok mest til mindre børn eller drenge - dog elsker jeg alt deres overtøj! Holly's? Ja der elsker jeg vidst det hele - især til baby'er!


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D