lørdag den 27. april 2013

Lørdag morgen og lidt kinderæg sjov


Der er nu intet som at starte dagen på en dejlig stille og rolig måde med lidt lækker morgenmad, idag blev kærestemanden min forkælet med lidt ekstra lækkert - det er jo lørdag!

Men også en lørdag morgen hvor jeg fik nys om, at lidt af sløret endelig er løftet for de mange chokolade æg's hemmeligheder (ja okay, mange fangende vidst godt at det var kinderæg der var tale om!) der har været foregået på det sidste, både her på bloggen men også på instagram. Hvis du er nysgerrig kan du se mere på linket her.
Min opgave har ligget i "Lege og Aktiviteter" og andre bloggere har også givet deres indput på f.eks. dekoration og opskrifter med kinderæg.

Spændende at se ens arbejde i andres 'fortolkning' :-)





Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D