tirsdag den 16. april 2013

Endnu en skønhed er flyttet ind..



En ny skønhed har indtaget mit hjem, endnu én! Og jeg er allerede smaskforelsket i den fine fine nye kubus bowl. Jeg har i forvejen min elskede kubus stage, måske i husker historien bag? den blev købt for pengene fra da Farmanden og jeg dengang skulle af med Basse, vores franske bulldog. Stadig den dag idag, selvom Basse er trygt tilbage hos Farmanden, sender jeg mine tanker i hans retning hver gang jeg tænder et lys i stagen - skønne minder i en smuk støbning.

Den nye kubus bowl fra by lassen passer bare så fint ind til mine nye grå vægge og til den store grå sofa - farven hedder cool grey, den findes også i andre mulige farver, men grå er altså en af de nye yndlingsfarver...


Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hov hvad er det for et billede du har stående i baggrunden. Har du vist os det.

    SvarSlet
  2. Hej søde Lise,
    Godt spottet ;-)
    Jeg har faktisk vist det ja, endda hele processen - dog ikke det endelige resultatet da det endnu ikke er færdigt, jeg er gået i tænkeboks :-)

    Men du kan se nærmere på det her, http://pyntemyntheogmor.blogspot.dk/2013/03/maleriet-lever-endnu.html
    Knus

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D