torsdag den 27. juni 2013

Sommerens nye yndlingsdrik // Ginger Beer




Jeg har været så heldig at få lov til at teste den nye økologiske 'Ginger Beer' fra Ørbæk Bryghus. Min første indskydelse var ret skeptisk, jeg kan nemlig overhoved ikke lige ingefær.. Men jeg er positivt overrasket, faktisk så meget så jeg kunne finde på at købe dem igen og igen. Den smager super godt, dejlig sommerfrisk og med god fyldig smag, mums! Kæreste manden min mener den er liiiige tøset nok, nok mest især fordi den er uden alkohold.. Men så er det jo godt at der var andet han kunne drikke. 

Hans favorit faldt hurtigt på hyldeblomsten, også økologisk og uden sukker - kraftig og velsmagende. Mynthe elsker den med Blåbær - og havde hun fået lov, havde hun nok drukket dem alle!

Jeg har drukket en del Ginger Beer efterhånden og også tilbudt gæster en tår inden grill mad mm. og den vinder altså! Den er virkelig skøn, nærmest helt lemonade agtig. Godt kærestemanden ikke kan lide den, så har jeg dem nemlig for mig selv :-)

 Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Ihh det lyder lækkert og minder det bare lidt om Ginger Ale, så er overbevist om, at det bare smager så godt! Elsker Ginger Ale!
    De andre slags ser nu altså heller ikke værst ud - hvor mon de kan købes?

    SvarSlet
  2. Mmm, har gode minder om ginger ale (det må vel være det samme som ginger beer?). Drak det under min graviditet i stedet for øl. Det smager sådan lidt derhenad :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D