mandag den 3. juni 2013

Mine foreløbige favoritter.. Tror jeg.. vidst.. nok..



Jeg elsker alt jeres hjælp, både her på bloggen og på instagram - det er guld værd at høre om andres meninger og forbrug. Mit valg er indtil videre faldet på disse tre modeller, tænker at jeg skal ned og 'røre' i en butik. Noget af det der er vigtigst for mig, er at skærmen ikke er for bred, til mine dårlige hænder og fingre. Blandt disse tre er Iphonen faktisk smallest, næsten 1cm endda.
Men tænker mere og mere om jeg ikke kan 'nøjes'.. Jeg elskede min gamle sony, det er kun det skide app halløj der irriterer mig.. Hvorfor filan kan de ikke også bare være voksne og arbejde sammen om det hele, NÅ!


Klik på modellen og kom ind til nærmere beskrivelse omkring produktet


Helt ærligt, det er jo bare en telefon - hvordan kan det være så svært?
Jo ved i hvorfor? Fordi jeg er en nærrig skid der altid har arvet fra andre, den eneste telefon jeg har købt fra ny var en old gammel nokia der var så in at den havde blå skærm. Jeg kan huske at min far og jeg kørte helt til roskilde efter den og at jeg brugte halvdelen af mine konfirmations penge på den.. (jeg er dog kommet over det!) Men ellers har jeg altid 'arvet' andre folks aflagte eller købt billigt brugt. 
Jeg burde jo unde mig selv en skøn ny telefon, det fortjener jeg, især så meget som jeg bruger den! 


Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Jeg har mini'en og er glad for den. havde aldrig haft touch tlf. før, men er glad for kameraet, den nemme opsætning af menuer og ja....jeg kan tilslutte mig mini'en.

    God jagt ;)

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  2. Samsung er bare super god. Min Samsung galaxy S er den bedste tlf. jeg har haft. Jeg skal helt sikkert have Samsung igen.

    SvarSlet
  3. Ja jeg kqn jo kun tilslutte mig på minien igen - den er fantastisk og glemte lige at tilføje at skærmen er super lækker og min erfaring når jeg kigger rundt på mine medstuderendes tlf er at Iphones går meget nemt i stykker i skærmen, tror kun en i klassen har en hel skærm ud af nok halvdelen af klassen - alle dem med samsung eller andre har hel og fin skærm, HTC dog med ridser, men selv gamle samsungs ser helt nye ud i skærmen stadig ( jeg var rundt og kigge på dem alle da jeg selv stod og skulle have ny for de der 3 mdr siden ;))

    Fortsat god jagt

    SvarSlet
  4. Jeg er for mindre end en uge siden gået over til Smartphone og valget faldt på Mini´en og jeg må sige, at jeg er glad for den. Jeg kan selvfølgelig ikke sammenligne med andre modeller men Mini´en virker ret nem i opsætningen og nem at navigere rundt i.
    Jeg valgte netop Mini´en fordi jeg synes, at mange af de andre er for store at holde på.
    Held og lykke og god fornøjelse med dit valg :-)

    SvarSlet
  5. jeg har den første og den er altså næsten samme str som min kærestes iphone og passer til alle de holdere iphonen kan være i.
    Den er dog en del lettere at have i bukselommen og så er den med runde former - det er altså et plus

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D