mandag den 3. juni 2013

Hvilken telefon skal jeg vælge?

Shit for en jungle! What to choose? I kan jo nok se jeg har brug for en ny.
Jeg havde i sin tid en 3'er som gik i stykker, så fik jeg tilbudt at teste en Sony Xperia Go, som jeg ellers var rigtig glad for, men den gik desværre forholdsvis hurtigt i stykker og strejkede konstant og stod åbentbart ikke til at redde! Så nu er jeg på den igen.. Jeg har det sidste halve år, eller mere levet med kærestens reserve håndværker model med flækket skærm, den duede fint - men nu strejker den også...!! Overvejer lidt om man kan bruge en telefon for meget og simpelthen slide den op?! Ha.. 

Er helt på bar bund, aner ikke hvad der er godt eller skidt - gør du?
Iphone eller ikke Iphone?

Mine krav: Stor lækker skærm, dog ikke alt for bred (pga mine dårlige tommelfingre), godt kamera, hurtig processer, lang batteri levetid og masser af plads!
Mit forbrug: Konstant! Instagram, mail, facebook, blogging og kamera big time!

Har haft Iphone engang jo, og må indrømme at jeg savner app store, der kan android slet ikke følge med synes jeg, men samtidig synes jeg også det var fantastisk at komme væk fra deres låste styresystem og selv kunne bestemme hvordan min telefon skulle se ud og indrettes.
Er hverken for eller imod..
Dog skal det siges at vi har en Apple Hi Fi højtaler herhjemme som jo kan connect'es til telefon for musik, radio mm. 

Altså.. Hvis du skulle ud og købe ny telefon lige nu, af nød - hvad ville du så købe? Og fortæl meget gerne hvorfor.. 

Hjjjjjjælp, please.. :-)


Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. En Samsung galaxy SIII mini ;) den har samme format som en Iphone men (synes jeg) et finere design - og den kan alt det du efterlyser - jeg fik min af manden for nu 3 mdr siden og jeg har aldrig haft bedre tlf, og bruger den til snart ALT.

    Manden har Samsung NOTE, den er også fantastisk, kan mere end min, men den er noget større på alle leder og personligt synes jeg den er for stor i en tøsehånd ;)

    Jeg har ekstra bagsidecover på min da jeg er en nar til altid at tabe mine tlf, så for at beskytte kanter og hjerner lidt mere - som ekstra bonus har det fået tlf til at ligge meget bedre i min hånd, så har endnu ikke(7-9-13 osv) ikke haft tabt den :)))

    Håber du finder en du bliver glad for - for JA det er virkelig en jungle at finde rundt i ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle jo så selvfølgelig stå HJØRNER og IKKE hjerner :))))

      Slet
  2. Jeg sværger til iPhone. Har en 4´er som er 2 år gammel, og jeg bruger den konstant... Den har holdt til alt, at blive tabt gange mange, børnene der spiller, ser film osv. (også med fedtede, beskidt fingre ;D) Skulle jeg købe ny her og nu, så tror jeg, jeg havde valgt en iPhone 4S (er ikke så imponeret af 5´eren).
    Manden m in har en Samsung Galaxy x3 (tror jeg nok, den hedder) og den er jeg heller ikke imponeret over. Er ikke så vild med android.
    Men igen, det er en jungle - men alle mine anbefalinger til iPhone ;o)

    SvarSlet
  3. Jeg synes både iphonen og samsung Galaxy'erne er super gode.. Har en Samsung G. s3 nu og elsker den til månen og tilbage igen <3 Stor skærm, lækkert kamera osv. love it. (bruger min hovedsageligt til instagram, pinterest, internet og youtube..)

    SvarSlet
  4. IPHONE :D Det er helt sikkert det bedste. Jeg er så glad for min.

    SvarSlet
  5. HTC oneX, super kamera og god stor skærm og ikke mindst ikke så nem at slå skærmen i stykker på som iPhone

    SvarSlet
  6. Er lidt af en Apple pige, så ville klart bælge iPhone! (Og hvis du har været der gør ved du jo det er kvalitet)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D