onsdag den 26. juni 2013

Uafsluttede projekter // En lille vimpel..





Kender I det der med at have projekter liggende? I ved, de der projekter man aldrig helt får færdiggjort og kan de ligge flere måneder, ja sågar flere år?
Denne meget simple lille vimpel klippe jeg til for ca. 1-1½år siden.. Jeg nåede aldrig videre, hende der bestilte den, ændrede nemlig pludselig farvevalg og så gad jeg ikke sy videre.. For nogle måneder siden tog jeg mig så sammen og fik syet trekanterne sammen, så dumt altså, det tog ikke engang 20min at sy og presse, men alligevel stoppede jeg. MEN.. Igår fik jeg så endelig taget mig sammen til at bruge sølle 5min på at sætte bånd på og færdiggøre den helt, og ja, den er jo nu engang meget sød.

Altså, hvad sker der lige med de dumme projekter der bare trækker ud? Ofte har jeg også 10 projekter i gang af gangen, jeg kører hurtig træt i én ting - og samtidig er jeg en person med hovedet fuld af idéer, og får jeg en ny, skal den straks realiseres, se dét skaber mange uafsluttede projekter.

Man må kunne organisere det bedre.. - Men hvordan, hvad gør du?


Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Åhhh ja jeg kender rigtig godt det der med ufærdige projekter. Jeg lover mig selv at ikke have flere projekter igang, men det lykkedes ikke rigtig. Så en vidunderråd fra mig hi hi

    Super sød flag ranke skønne farver ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg laver en liste, på et stykke papir, over de ting der skal afsluttes...og så hænger jeg den op på køkkenskabet, så den hænger fremme, til irritation...eller til inspiration...og så beslutter jeg mig bare for at listen SKAL gøres færdig og jeg er meget tilfreds hver gang jeg streger en linje på listen over....Men det kan tage laaang tid...og jeg må indrømme at jeg oftest også når at smide listen ud, fordi den bare hænger dér....

    Rikke

    SvarSlet
  3. Synes at jeg har mange uafsluttede projekter liggende. Ja der er faktiske flere af dem end af dem der rent faktisk når at blive afsluttet, så der er heller ingen guldkorn herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Men det er en rigtig fin og sød lille vimpel du har lavet

      Slet
  4. Uh hvor jeg dog bare kender det med de halvfærdige projekter

    SvarSlet
  5. Har ingen guldkorn, men hvis det kan trøste dig, så har jeg det på samme måde :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D