torsdag den 13. juni 2013

Bryllups billeder // Wedding photos







I sommers fik jeg den store ære at tage billeder til min fætters bryllup, og sørme om jeg igen på lørdag ikke har fået æren til min venindes bryllup. Heldige mig. 
Der er nu altså et eller andet magisk over bryllupper.. En hyldest til kærligheden, sit livs store dag (om ikke andet i hvert fald til man får børn) og det gælder om at have mange smykke minder så man kan huske tilbage på dagen med glæde. Det er en stor 'opgave' at skulle opfylde andre menneskers drømme omkring de perfekte mindeværdige billeder, men det er fedt, og en kæmpe ære at lille mig får lov til den slags. 

Bryllupper er nu en sjov størrelse.. Ikke to er ens. Og så alligevel, alle tager jo udgangspunkt i det samme - nemlig kærligheden. Jeg er helt tryllebundet ved tanken, egentlig har jeg altid sagt jeg ikke ville giftes, men jeg må da indrømme at som alderen skrider frem, drømmemanden er fundet og kærligheden vokser... ja så vil jeg da ikke afvise det, hvis han altså en dag skulle spørge.. 

Billederne her, er kun et lille bitte udklip - de er skåret og tilpasset bloggen og derfor ikke i den oprindelige kvalitet. Billederne er nøje udvalgt, resten forbliver private til brudeparret selv. 


Image and video hosting by TinyPic

18 kommentarer:

  1. Dejligt at vide at man ikke der den eneste bryllupsfornægter, der ik er blevet direkte omvendt, men så smask forelsket at det der med at fejre kærligheden og "binde" sig til et andet menneske småt giver mening.
    Min holdning til ægteskabet kan bedst beskrives med min bedste veninde. Da jeg for et par uger siden indrømmede, at jeg i svage øjeblikke sidder og drømmer i bryllups sektionen på Pinterest, udløste det et ægte tøse glædes (sejrs?) VIIIN! Hun havde ellers opgivet mig for længst.
    Har nu lovet hende et bryllup lige så snart vi har råd til at gøre det ordentligt, og lige så snart mr. right, der kind of allerede har friet..tøsefnis.. har råd til at fri rigtigt med en ring (hans ord!).

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk! Dejligt for dig :-D
      Og ja, altså den bryllups sektion på pinterest er da også bare alt for lokkende..
      Jeg er sikker på at vi begge vil få et skønt bryllup når tiden er inde til det!

      Slet
  2. Hallo, det er du da sej til!! jeg ringer når jeg skal giftes ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Det skal du da være mere end velkommen til :)

      Slet
  3. Wow, nogle smukke billeder :)

    SvarSlet
  4. Virkelig smukke billeder.
    Jeg har også altid sagt jeg ikke ville giftes og have børn, men så mødte jeg Ole og efter 4, 5 år fik vi Sille og året efter blev vi viet på rådhuset (Jeg har aldrig haft ønske om et kirkebryllup). (I 2007 fik vi Emma)

    Vi havde et fantadtisk bryllup, hvor kun den aller nærmeste familie var med og vidste vi skulle giftes - dejlig dag at mindes tilbage på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Hvor skønt! Og sjovt som det pludselig vender når man møder Mr. right :-)

      Slet
  5. Det sidste billede med bilen er så flot!! Ros til dig..

    SvarSlet
  6. Virkelig smukke billeder. Er det noget du gør for alle? Hilsen Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise,
      egentlig kun for bekendte - men jeg elsker det, at fotograferer er min hobby!
      Så hvis det endelig er, så send mig en mail - måske kan vi se på noget, men igen - det er primært kun for venner ;-)

      Slet
  7. Virkelig smukke billeder :)

    SvarSlet
  8. WOW, hvor er det nogle flotte fotos - du er da super dygtig!
    Hvis nu og i så tilfælde at kæresten skulle komme på andre tanker, så giver jeg dig lige et kald, ikke? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, dejligt med ros :D
      Og jo, du ringer bare.. Tihii

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D