lørdag den 8. juni 2013

En strandtur




Ugens sommerhus tur til Marielyst, bød selvsagt selvfølgelig også på en tur til stranden - hvad ellers? Jeg er absolut ingen vandhund, eller strand menneske for den sags skyld, men dét er Mynthe. Hun elsker det, uanset vejr og vind. En rigtig lille badenymfe. 

Lige inden vi skulle afsted fik Mynthe en gave fra Lego Wear, med den lækre bikini hun har på. Et kæmpe hit, for både mor og barn. Pæn og sød, men stadig lidt 'børnet' af udseende. Og så i super lækker kvalitet! 
Bikini blev luftet og godkendt, og stranden var fantastisk - ligesom vores sommerhus tur - desværre bare alt alt for kort. Heldigvis for os, har vi flere i vente. 
 Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder - stranden er altid et hit hos de små ;)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis, de fleste børn er vandhunde! :-)

      Slet
  2. hvor er hun kær hende Mynthe ;) Den klær hende godt den bikini, så håber (for jer begge) at der kommer flere strandture ;)

    God lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, hvor er du sød!
      Ja lidt lækkert sommervejr vil da være et hit for alle :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D