onsdag den 12. juni 2013

"For hun vil danse Mambo, ååååååooo"



Så er sommerens hit ligesom fastlagt. Den kører på repeat non-stop på Mynthes afspiller. Hun elsker den og har tilmed lavet sin helt egen lille dans.. Skøre pige! Men når nu det skal være, er det nu en glad og god sommersang hun har fundet - har muligvis hørt den 120 gange indtil nu og er endnu ikke træt af den, tiltrods for at jeg konstant har den i hovedet og hele tiden tager mig selv i at nynne den højlydt... 
De der børn kan være farlige smittefaktorer! 




Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Den synger vi også konstant herhjemme.
    BEMÆRK lige Vi synger, det er nemlig en smittefarlig sang åhh åhh:-D

    SvarSlet
  2. Det var da alligevel fantastisk - og dejlige billeder!

    Ærger mig faktisk temmelig meget over, at jeg ikke fik set hende, da jeg var hos jer. Æv bæv!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D