tirsdag den 18. juni 2013

Ny pynt i stuen // Wallsticker med verdenskort af bogstaver






Jeg har fået ny pynt på min ellers så bare væg over sofaen. En stor stor lækker wallsticker jeg længe har været forelsket i, faktisk lige siden nogle af de første Klovn afsnit hvor Frank og Mia har den samme wallsticker hængende i deres hus. Nu er den min, og den hænger fint og pynter i min stue. Er det ikke bare fint? Jeg elsker det, om muligt er manden min mere vild med den end jeg selv.

Wallstickeren er fra coolprint - en wepshop med massevis af forskellige stickers til hjemmet, både til børn og voksne. Lige netop nu er denne wallsticker på tilbud, du kan finde den her.. Du kan også følge deres facebookside og få informationer omkring tilbud og nyheder. 

Det er en smagssag om man er til den slags, jeg elsker wallstickers og har dem overalt i mit hjem. Især på Mynthes værelse. Nogle typer er bedre end andre, den er her i super kvalitet og eftersigende nem at sætte op. Jeg synes dog det var liiiiidt besværligt, eller, nej, egentlig var det nemt og super godt forklaret og med wallstickeren fulgte der en lille dims med til at sætte den op, men vores vægge er ikke helt egnet til den slags, så det blev lidt af et pille arbejde, men klart det hele værd! Jeg elsker den. 

Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her
Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint :) Hvor er dit sofabord fra? Det er lige sådan et jeg leder efter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak.
      Bordet er fra MyHome - mener det kostede omkring en tudsebasse. Skide upraktisk med børn, men det er bare SÅ fint og lækkert! :D

      Slet
  2. Jeg er dybt misundelig! Vi kan slet ikke sætte wallstickers op herhjemme, da vi har savsmuldstapet på vores vægge og ville ellers så gerne have nogle på ungernes værelser! :(
    Din stue er super gennemført og rigtig fin, lige den stil jeg er begyndt at søge hen efter :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk har vi også savsmuldstapet herhjemme, dog kun på Mynthes værelse. Der sidder de fint alligevel? så længe de slutter helt tæt, så vidt det altså nu er muligt med det dumme tapet. Og ellers giver jeg dem et enkelt lille blødt prik med en alm limstift der hvor de løsner sig, det tager tapeten ikke skade af hvis de skal af igen :-D

      Tusinde tak for rosen, jeg er også selv ved at være tilfreds! Tihii

      Slet
  3. Wow, hvor ser det bare fedt ud!!

    Er også helt vild med maleriet - er det et du selv har malet? :-)

    Hilsen Nicoline
    // saylavi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nicoline,
      Tusinde tak!
      Ja det er eget værk - dejligt du synes om det :-)

      Slet
  4. Hej
    Er vild med verdenskortet, hvor stor er den og også dine hvide sætte kasser hvor er de købt?
    Venlig Hilsen
    Love

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D