tirsdag den 8. maj 2012

Lidt ynk.. - og piller mig her og der!





Jeg har en dum skulder! - Ja det i sig selv er nok ingen nyhed, men jeg har så valgt at smadre den yderligere ved lige at forstrække og flytte lidt på tingene, av (!!!!!!) Nå men jeg lever i min egen lille pille rus og med en slynge for at holde det ud, onsdag står den alligevel på hospital og scanning, så mon ikk de liiiiiige kan lokkes til at tjekke den der?! Satser. Min egen læge har set den idag, og har endelig fundet nogle piller der rent faktisk virker og ikke bare gør mig bims, så det er jo godt - er ikke så glad for alt det pilleværk.. Tager rigeligt i forvejen!
Heldigvis har min mor været sød til at hente og bringe Mynthe for mig, dejligt og Mynthe nyder det vidst lige så meget som mormor.

Men en arm og en hulens masse smerter, er jo så altså skyld i stilheden desværre :(





*POSTED FROM MY IPHONE

2 kommentarer:

  1. Holda helt op - så er du da vist også godt dækket ind ;0) Håber det snart hjælper... Og husk, stærke smertestilliende stopper maven ;0) God bedring
    Eline

    SvarSlet
  2. Det var godt nok mange piller :o( Puha.. håber snart du får det bedre. Sender en masse helbredende tanker din vej. /Sandie

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D