fredag den 18. maj 2012

Loppemarked fangst



Igår var jeg med min mormor på loppemarked, et stort lokalt loppemarked der kommer én gang årligt, super hyggeligt og vi vender tilbage år efter år.

Jeg mangler egentlig ikke rigtig noget, men jeg er altid på jagt efter gamle engelske tallerkener, da jeg er passioneret samler, og heldigvis fik jeg en god stak med hjem - skøøønt!
(Hvis du ligger inde med nogen, eller kender nogen der gør, køber jeg gerne - helst forskellige, og gerne i grøn og rød - Søger også fade)

Derudover købte jeg en masse ældre børnebøger, lidt sjovt, den med pingviner der fryser kan jeg udenad fra min egen barndom, ren nostalgi.
Trædimsen er til Svea - ja hun skal jo ikke snydes?!
- Men hvad det er aner jeg simpelthen ikke... Et nøglebræt og et smykkestativ er budt - jeg ved det ikke, men grim det er den godt nok, men perfekt til Svea.
Og sidst men ikke mindst, en gammel dukke der liiiige trænger til et bad og en seriøs omgang hos frisøren inden hun havner i Mynthes hænder, men sød det er den.

Alt i alt, lige omkring 50kr - se så er der noget ved at gå på loppemarked :)

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Ej ja den med pingvinen der frøs, havde jeg også...ren nostalgi :-)

    "Smykketræet" tror jeg, at jeg ville gi' en gang lilla maling el. lign, så kunne den egentlig blive ret fed :-)

    SvarSlet
  2. Sikke fine ting du fik - og er helt vild med den stak ældre børnebøger! ;)

    Rigtig god fredag! :)

    SvarSlet
  3. Vi har været på samme loppemarked, du kan se en af mine køb på bloggen - den har vist sig at være sindsyg mange penge værd!!!!
    Jeg købte også en sofa til terassen og en stor lampe, der kommer billeder de næste par dage :-)

    SvarSlet
  4. Hej Camilla

    Jeg har en del liggende af det stel du søger både fade, kartoffel skåle, soveseskål og lign. Det er noget jeg har arvet men det ligger bare og ligger. Send mig en mail hvis du er interesseret

    SvarSlet
  5. Formoder du har været i Alsønderup!?

    Synes priserne var SÅ billige i år, at jeg købte godt ind.
    Gammel hoptimist, Wiinblad vase, julekugler, stof og vandglas.
    Det hele for under 100 kroner!! Det må være definitionen på et godt loppemarked.

    Hvor er det sødt, at du har købt med hjem til Svea også :o)

    SvarSlet
  6. Åh altså, jeg ville SÅ gerne have fat i en masse af de gamle børnebøger :)

    SvarSlet
  7. Jeg ELSKER Anton og nullermændende. En fantastisk børnebog :)

    SvarSlet
  8. Kan trædimsen være til at hænge krus/ kopper på. KH bedstemorkaren

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D