tirsdag den 15. maj 2012

En betænksom veninde




Jeg har en dårlig hukommelse, sådan ret skidt faktisk - det er desværre en af de "bivirkninger" jeg må leve med.
Nå men idag kommer der en dokumentar jeg gerne vil se, og min skønne veninde som åbenbart kender min tv smag ret godt OG min hukommelse, har derfor sat en lille huskeseddel op til mig på mit fjernsyn så jeg burde kunne huske det. Lidt sødt ikke? Så det tidligere idag og fik et stort smil på læberne :)

Faktisk er mit liv et stort post it virvar! Heh.. Små gule lapper alle vegne med læge aftaler, vasketid, to do ting, ideer mm. Sedlerne hænger hist og pist, men de vigtigste har som oftes plads på dørkarmene i min entre;)

... Forresten!
Det jeg skal se er Stine sagen, i ved, hende Stine den unge mor der blev tiltalt for ruskevold og forsøg på mandrab på sin lille baby. Hun er nu frifundet og løsladt, men hun har mistet begge sine børn og siddet i fængsel, rigtig længe!
Jeg er lidt nysgerrig og vil gerne høre sagen fra hendes egen mund, så det skal klart ses!

Kanal 4 i aften kl 21.00 :)


*POSTED FROM MY IPHONE

4 kommentarer:

  1. Det skal jeg også se... Har desværre været lidt tæt på, da min datter gik i vuggestue med Stines Isabella, det river stadig i mit hjerte hver gang jeg ser og læser om sagen og er sikker på jeg skal have kleenex'er parat.
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Og jeg kan lave en ditto som ovenstående, min søn gik også i vuggestue med Stines datter... Og Mias ;)

    SvarSlet
  3. Årh! Hvem tror du så lige faldt i søvn halvvejs?! Ikke fordi programmet ikke var spændende - havde en klump i halsen, allerede inden for de første 10 min. - men fordi jeg bare liiiige ville hvile øjnene under reklamerne. Æv. Må huske genudsendelsen - måske jeg skulle skrive en seddel :)

    SvarSlet
  4. Uha jeg så tv programmet, puha systemet burde skamme sig, Jeg er målløs over den måde Stine er blevet behandlet på.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D