søndag den 21. november 2010

En lysende stjerne #2

 



Julestjernen, nu i fuld format. Én med lys i, og én uden. Ganske hyggelige begge dele.
De pynter nu på bogreolen i stuen hvor jeg lidt held i uheld mangler en hylde, og på Mynthes værelse i hendes vindue. 

Det er de samme stjerner som jeg tidligere har vidst i andet lækkert R.E.L papir.
De er til salg, både julestjerne og de andre stjerner. Send mig en mail hvis du er interesserede. 

Følg med i morgen når jeg løfter sløret for en kommende Give Away. 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. De er altså bare skønne dine stjerner! :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine stjerner! Hvad laver du dem af?
    Jeg forestiller mig, at den med lys giver en skøn julestemning!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D