fredag den 26. november 2010

Heldige mig!

Forleden vandt jeg en Give Away hos Onkel Anne, og idag - sørme om jeg ikke var heldig at vinde et Gavekort på 300kr til Funch inde hos Christina. Jo jo, det var mig! Heldige mig.

Så havde Mynthen malet dette skønne billede til mig i Dagplejen idag, synes det er SÅ flot, det har allerede fået en æresplads i stuen. Farverne er lidt mere klare i virkeligheden end på billedet. Og med en masse guld-glimmer. Helt perfekt. - Heldige mig. 

Og sørme så, om ikke Farmanden overraskede og kom hjem med blomster idag? 
Ihhh altså. Der blev jeg blød i knæene. Ekstra meget heldige mig!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Har altid været på udkig efter Fru Højben - men der var du jo :-) Det kan man da kalde en dejig uge. Håber du får en lige så dejlig weekend.

    Mvh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D