fredag den 19. november 2010

Snevejrs hygge med morgenboller på tid

Morgenhygge og ny bagte boller er da et must når det sner.. 

En glad Mynthe på vej til dagpleje i snevejr med Farmanden

Sne på altanen her til morgen

Forsøgte mig med Sifs hurtig boller igen, og denne gang blev de gode.
Eller altså, super fantastiske er de ikke, men taget tiden og ingredienserne i betragtning så er de helt fine! 

Jeg kunne ikke gøre det på hendes 15min. men tæt på.. 
Mon ikke jeg kan slå min egen rekord næste gang.. 

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare ud til at have været en hyggelig morgen. Det varmer helt, her i det kolde lokale jeg sidder i :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D