torsdag den 31. juli 2014

Lækker feriemad på 20min - dét er da fantastisk!


Jeg har et hav af kogebøger, men bruger dem meget sjældent. Det er egentlig dumt, for skal jeg bruge en opskrift på noget googler jeg det... 

Jeg elsker nem mad, herhjemme skal det helst gå hurtigt, så da jeg faldt over denne overskrift med lækker mad på bare 20 minutter var jeg fanget, især fordi billederne er virkelig lækre! 
Jeg må igang, lækker og nem sommerferiemad på kort tid, whats not to like? 

Se meget mere lige her, 5 forskellige opskrifter alle med forklaring og billeder, nemmere bliver det ikke. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D