søndag den 6. juli 2014

Børneværelser // Kids rooms






Man kan aldrig få for meget af børneværelser vel? Egentlig er det vel "the never ending story" - bliver man nogensinde tilfreds? Jeg har i hvert fald alting liiiiiige en idé eller ti der skal afprøves, og nye kommer til efter dem.. Der er noget magisk over børneværelser, jeg elsker det! Magi og en helt speciel hyggelig og hjemmelig fornemmelse af tryghed og leg. Bedre bliver det ikke. 
Nogle voksne skal dog huske på at det er børnenes univers og ikke et showroom - bevares, hvem ville ikke gerne lave det skønneste og flotteste værelse til sit barn, meeeeen det skal jo også være funktionelt og børnevenligt. Kunsten er at kombinerer lidt af det hele.. Her er et par ret gode eksempler - synes jeg selv. 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D